View Full Version : url rewrite
Rob99
05-21-2009, 08:41 PM
ik zoek een mod,
wat het moet doen is een url laten zien en mogenlijkmaken om een andere url op te geven. nu heb ik er een gezien maar die werkt voor 3.3. tijdens het knip en plak werk kom ik niet verder dan halverwege omdat 3.4 iets anders is.
is er iemand die dit opgelost heeft en dit met mij wil delen. ?
David
05-21-2009, 10:49 PM
Kunt u een voorbeeld geven van ...
1. De URL nu
2. De URL die u wilt weergeven
Rob99
05-22-2009, 02:26 AM
Content visible to registered users only.
waar in naar verwijs :
met affiliate code
wat ik wil laten zien.
zonder affiliate code
mod bestaat maar niet voor 3.4
graag had ik een betere reactie willen posten maar dit forum zit zo vast met regels en wat allemaal niet mag dat een normale posting met url als voorbeeld volkomen onmogelijk is. zelfs postings verdwijnen die reacties bevatten op support members wordt er wel een beetje ziek van. als ik dit geweten had had ik het pakket niet aangeschaft.
James
05-22-2009, 02:45 AM
Posten van 3.x code buiten het verdedigersforum is verboden om het even wie post het. Houd ook in mening dat mod. is enkel dat mod. en om het even wat dat ik kostenloos post worden niet-gesteund en in zoverre dat het aspect op verzoek zal worden bijgewerkt wanneer er tijd is. Ik sta iedereen aan repost toe geen van mijn code noch geef het als deel van mod. uit. P.m. me toegang en ik zal het op uw installatie 3.4 installeren en zal dan de bijgewerkte code maar slechts in het 3.x verdedigersforum posten
Rob99
05-22-2009, 03:03 AM
dat is het nu net, ik post geen code. het is een was een dank post op een post van een supporter die een mod update qua handleiding van 3.3 naar 3.4. bovenstaande post was een voorbeeld met url, geen bestaande maar url in domein / affiliate code is wat ik wil invoeren, domein / zonder index of affiliate code is wat ik wil laten zien. dit mag ik dan niet posten, zie daarvan niet in wat het probleem is. ik zal toegang tot de installatie van 3.4 pm en.
James
05-22-2009, 03:55 AM
Het ding is ik denkt ik het gecontroleerd had om zich over te bewegen en toen deed het. als u opmerkt dat mod. nu in het verdedigersgebied is. weet zonder twijfel wat niet met dat gebeurde. Zal zien wat gebeurt
Rob99
05-26-2009, 07:31 PM
ik begrijp deze post niet. waarom kan ik sommige threads niet zien en krijgen ik een verwijzing naar rechten die ik niet zou hebben ?
heb toch 80$ neergelegd voor het pakket inclusief forum toegang ?
James
05-26-2009, 07:37 PM
Probeer het nu u zou moeten de forums kunnen bekijken. Mijn verontschuldigingen. James
Rob99
05-26-2009, 08:49 PM
geen probleem. ik kan nu de dingen zien die ik eerst niet kon zien. en de verdwenen postings en de code waar ik om zat te springen.
Skivenko
06-24-2009, 02:25 PM
Is hier al een uitkomst van?
Ik heb er ook wel belang bij...
Greetz...Pieter
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.